22 januari 2011

"Cecilia Forss kan få guldbagge och Oscar"

Äntligen har UNT en rubrik som jag uppskattar mycket. I dagens tidning står med stora bokstäver "Cecilia Forss kan få guldbagge och Oscar". Jag nöjer mig med bara en Oscar eller eventuellt bara en guldbagge.

Tyvärr är det inte jag som avses, trots att vi båda är från Falun. Jag gick visserligen bara i skolan där några år men jag brukar rätt ofta säga att jag är från Falun. Det förenklar.

Jag tycker att min namne är jättebra skådis, som även är duktig på komik. Jag har sett henne i Parlamentet bland annat. Ett problem är att hon var i det röda laget. Jag skulle uppskatta mycket om hon i framtiden kunde höra till det blå laget. Vilket det än blir önskar jag henne lycka till med prisen.

1 kommentar:

  1. "Våran" Cecilia Forss får säkert hämta pris på
    Stämman om några månader. Det tycks ju flyta på riktigt bra. Men det var kul att Cecilia Fors fick ett varmt mottagande på Guldbaggegalan.

    SvaraRadera